2010. március 30., kedd

Agy-rengés...Thea ezt is tudja

Gyorsan mesélek valamit!
A vasárnapi kalandunk közben történt egy akkor még jelentéktelen esemény.
Összefejeltünk kis Pirossal. Egyszerre hajoltunk rossz irányba. Fájt, na de ennyi.
Tegnap reggelre a szemem olyan lett, mint akit jól helybenhagytak. A srácok a suliban (tanítványaim) kérdezték, hogy :
- Buli volt Tanárnő a hétvégén?
- Na, ja! Kocsmai verekedésbe keveredtem. Gondoljátok el, hogy néznek ki a többiek! (huhu)
Eddig minden okés is, de délután, amikor etettem az állataimat, furán kezdtem magam érezni. Kis csillagokat láttam, meg elgyengültem. Fáradtság...végül is reggel 4:20 korán van.
Pár óra elteltével fejgörcsöm lett, és nem bírtam talpon maradni. Mindennek a tetejében a koma rókázott, és nem a róka komázott.
Diagnózis: enyhe agyrázkódás.
Öööööcsééém, Thea feje kemény, ezt tudtam eddig is, na de ennyire.
Már jól vagyok, semmi komoly. Kellő derűvel szemléltem a dolgot, hiszen én és Ők kalandjai sosem egyszerűek.
Agy-rengető élmény ez a lány!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése