2009. november 13., péntek

Fogyó Hold helyett, fogyó idő...

Nőstényfarkas 30 éves lett!
Összegezve: 30 év eltelt abból az időből, amit kaptam.
Nem tudom mennyi adatott, de tudom már hogy miért.
Azt érzem és gondolom, hogy ilyen fiatalon élet utat, célt és letisztult gondolatokat találni nagy adomány.
Hepi bőrzéj WW (vagyis volf vumen).
Mi jellemezte a szülinapomat?
Két szó: viszonylagos magány!
Miért viszonylagos? Mert megtudhattam a viszonyokat!
Sok érdekkapcsolat-lufi kipukkadt... Hiszen azért ez nem egy mindennapos szülinap, ez egy évforduló! A 30 azért kerek szám... Nem megapartit kíván az ember, de egy " Ló*****t a s***edbe!"-t talán (elnézést, felén így mondják haha)
Sok "hűdebarát" meg is maradt a "hűdebarát" kategóriában. Ej-ej...
Emberek....
Tudjátok hol siklott félre az életem?
Amikor egy homo sapiens méhében fogantam meg!
No, félre bú, hisz mindemellett magyar vagyok! ...éééés hogy mulat egy magyar úr?
Így mulat egy magyar Úr!
" Ha én gazdag lennék, jagadigadiga -diga-diga-diga-diga-daj,
éjjel nappal diga-diga -daj,
tartana a nagy daj-daj!!!!!!
Temetném a munkát, jaga -diga-diga-diga-diga-diga-daj,
gondom-dolgom másokra hagyom,
jajjj, ha egyszer meggazdagodom!
Ééééé-pííít-nééék házat, benne sok szoba lenne, és hozzá egy fürdőkamaráááááám,
éjjel-nappal lááábamat áááztatnáá-ááá-ááám..."

Ez az én nótám!!!!!
Eléneklem magamnak! Aki akar velem tart!
Boldog szülinapot kedves Én!

1 megjegyzés:

  1. Így utólagosan is nagyon boldog születésnapot kívánunk Neked, sajnos csak most jutottam fel a blogodra... XXX. Nem semmi kor egy nő életében. (tudom mert én is most töltöttem be...).

    Ez az a kor, ami csak egyszer van (az összes többi is mondjuk)egy életben, ami csodálatos... Erőnk teljében vagyunk, már túl a problémás kamaszkoron, de még jóval a tenalady-s időszakon innen... A hegyeket is képesek vagyunk megmozgatni, van véleményünk, és azt vállaljuk is. Van erőnk, energiánk hogy véghezvigyük az álmainkat és hogy néha a világ összes gondját megoldhatónak találjuk... Magány. Szubjektív fogalom. Vannak barátok, akik néha elsiklanak mellőlünk, vannak akik átmenetileg de vannak akik végleg. Minden elvesztés kicsit fáj és mindben ott van az újrakezdés lehetsőlge is. Csak rajtunk áll. Én a magam nevében úgy érzem, jó ez a világ, csak kicsit át kell alakítani... De amikor zöld ruhát húzom és csendesen sétálok hű társaimmal az általam jelölt útvonalon akkor szabadnak érzem magamat és végsősoron ennél többet ember nem kívánhat. Szóval kedves Márti, üdv a 30-sok klubjában, még 3X ennyit nekünk!

    Boldog szülinapot!

    Enikő és a retrieverek

    VálaszTörlés