2009. december 9., szerda

Életem leghosszabb 3 órája.....

2009.12.08.

EGÉSZSÉGÜGYI SZŰRÉSEK - Dr Muka Péter Pál PROFIVET GÖD

Tegnap 3 kutyával, két gyerekkel és Laura segítségével, no meg egy bőrönd pénzzel indultunk el Gödre, hogy végre megtörténjen A SZŰRÉS!

Nagyon megdícsértek, hogy ritkaság, hogy ilyen széleskörű szűréseket készíttessen valaki. Nagyon ritkán találkoznak ilyennel.

Hízelgett a dolog, de nekem ez a céljaim közt szerepelt, és most pipát kapott. Erre "gyűjtöttem és tartalákoltam" a pénzem. Én ezt így akartam!

Ha százalékolnom kellene, azt mondom a végeredmény 90% tutiszuperállatijó és 10 % keserédes szembesülés.

Gryff közepes könyöke nem volt túl nagy meglepetés. A fiam a kennelből is kiugrik problémamentesen, ami 2 méter 10 centi' magas. Az régi szűrése anno 18 hónaposan nem mutatott különösebb elváltozást.

Így járnak az ipari alpinista golden -fiúk.

Nincs para, hiszen még a műtét árnyéka sem merült fel. A Péter doktor azt mondta, ha szuka lenne, enyhét adna Neki, de kanként nagyon szigorúnak kell lennie. ...és ez így helyes!

Az eredmények:

Cyclepassion from Mariannehouse "Gryff"

HD- A/A ED -közepes OCD -teljesen mentes

SZÍV teljesen mentes SZEMEK - teljesen tiszták

Gryff ED igazolás

O'Whisperer from Flawless Carriens "Zoya"

HD A/A ED 0/0 OCD- teljesen mentes

SZÍV- teljesen mentes SZEMEK - teljesen tiszták

Blanchet from Aurin "Thea"

HD A/A ED 0/0 OCD- teljesen mentes

SZÍV- teljesen mentes SZEMEK- teljesen tiszták

Boldog vagyok és elégedett, mert Molly lánya és unokája is igazolja a törekvéseinket!

Köszi Laura, és gratulálok kedves nagymama!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése