2009. július 14., kedd

Hány száz éve????

Hány száz éve jártam erre és számoltam be napjaink történéseiről????
Nem tudom...bocsánat!
Sűrű az élet a dögök házatáján. Kisbabák, aki lassan nőnek, és felfordítják fenekestül a világunkat.
Nagyobb babák, akikkel naponta zajlanak a tréningek, hogy a kitűzött célt elérjük határidőre.
Nyár van. ..vannak kétlábú gyerekek is a képben. No, azért Rájuk is kellene időt szakítanom!
Az, amikor nem frissül a blog, az nem azt jelenti, hogy nem történik semmi, sokkal inkább valami olyasmit, hogy túl sok dolog egyszerre.
Milky, Iza és a kölykök kicsattannak a jólétban. A szülőszoba hűvöse mostaában ajándék. Nem nagyon vágynak ki a lányok a "friss levegőre".
Zoya és Thea rakétagyorsasággal feljődnek. Áprilisban kezdtük el a munlát, és mára...szóval, nagyon ügyesek! ...és itt ezen a ponton meg kell említenem magam is, aki szintén nagyon ügyes vagyok. Büszkén kihúzom magam, hogy meg tudom csinálni azt, amiről fél éve még azt hittem soha nem megy nekem. Megy!
Új kecskénk is van: Paméla...miért a név? Baywatch? Hmm? ..csak nem szőke, de didifronton rendben van!!!!
Most ennyi, de ha nagyon sok felesleges percem adódik, azonnal jövök, és írok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése