2009. április 3., péntek

Húúú, a mindenit, a mai nap tartogat egy-két huncutságot - Thea feljegyzései


Sziasztok!
Az egyik képen a múlt heti bevetésen vagyunk az unokabátyámmal Connorral. Tök jó volt! A Nőstényfarkas táskája teli volt mindenféle guszta dologgal, amit én ki is pakoltam, és odavittem Neki. Legszívesebben mindent bekaptam volna egyszerre, de nem fért be a számba. Bár a Nőstényfarkas mindig hangoztatja, hogy mekkora szám van, de ez így, ilyenformán NEM IGAZ!




...nagyon szeretek a számban cipelészni mindenféléket.
Remélem ma is kirándulunk! Ezen a napon szoktunk mindannyian elmenni futkározni, úszni, amikor a Kisfarkasok( helyes kétlábúak, kisebbek a Nőstényfarkasnál, de a szaguk nagyon hasonló, és nagyon viccesek) itthon vannak akkor is, amikor a Nap már magasan jár.
Ezek nagyon jó napok! Ilyenkor nincsen az a hülye póráz, meg parancsolgatás...ilyenkor csak szaladunk,szaladunk, pancsolunk, szagolunk!
No, majd mesélek, de most valami nagyon készülődik. Nem, ez nem a kirándulásos érzés!
Kicsi Molly-t megfürdette a Nőstényfarkas, és azt mondta: - Játszatok, mert ma már nem itthon alszik Királylányka! - húúú, ez azt jelenti, hogy ma elviszik.
Jaaaaj, a francba! Megint én leszek a legkisebb!!! Áááááá...pedig párszor olyan jól lenyomtam a kis szőkét! Most megint én leszek a sor végén..meg...kivel játszok én olyan jókat????
No, most valami nagyon furát érzek. Nagyon, de nagyon furát... Ez nem ér!!!!
No, majd lecsekkolom én azokat a Valkiket! Jól megszagolom Őket, és ha egy gyanús szagmolekulát is kiszagolok, elkergetem Őket! Neem adjuk ám oda akárkinek a Kisszőkét!
Majd jövök, és beszámolok mindenről!
Thea

1 megjegyzés:

  1. Halihó!

    Gratulálok, csak így tovább... Örülök hogy egyre többen vagyunk, akik hiszik hogy a retriever vadászkutya, és nem csak kiállítási szereplő és kanapétartozék. Sok sikert a munkához!

    Üdv: Enikő és a retik

    http://retrieverek.5mp.eu

    VálaszTörlés